Warning: XSLTProcessor::transformToXml(http://www.raben-group.com/xsl/sitemap_translation.xml) [function.XSLTProcessor-transformToXml]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/httpd/include/xmlutil.inc on line 173

Warning: XSLTProcessor::transformToXml() [function.XSLTProcessor-transformToXml]: I/O warning : failed to load external entity "http://www.raben-group.com/xsl/sitemap_translation.xml" in /home/httpd/include/xmlutil.inc on line 173
Etyczna Grupa Raben

Etyczna Grupa Raben

Tylko czterech na dziesięciu Millenialsów z krajów rozwiniętych działalność biznesu ocenia jako etyczną. Wkrótce młode pokolenie będzie stanowiło większość na rynku pracy, dlatego ich oczekiwania wobec pracodawców mają istotne znaczenie.

Wiele firm dba nie tylko o etykę wewnątrz organizacji, ale także etyczny łańcuch wartości. Angażuje swoich dostawców, wdrażając kodeksy etyczne czy udostępniając specjalne kanały komunikacji umożliwiające zgłaszanie naruszeń.

Puls Biznesu, PKN ORLEN, GE oraz PwC zorganizowali konkurs, którego celem było wyłonienie i nagrodzenie firm działających zgodnie z zasadami etyki. Jak informują organizatorzy inicjatywy: „W ramach konkursu wyłonione zostały przedsiębiorstwa prowadzące działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej o etykę i wartości w sposób najbardziej kompleksowy i systemowy, wykazujące największą aktywność w tym obszarze na tle innych przedsiębiorstw w Polsce. Wśród laureatów konkursu znalazła się Grupa Raben. Odbierający nagrodę Marcin Turski, Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta w spółce Fresh Logistics należącej do Grupy, podsumował: „Otrzymane wyróżnienie ma dla nas wyjątkowe znaczenie. Kultura organizacyjna naszej firmy oparta jest o etykę i wartości. Dbamy również o to, aby te same standardy były przestrzegane również przez naszych dostawców. Konkurs był okazją do dokonania samooceny, zweryfikowania obszarów, które wymagają jeszcze udoskonalenia, ale i potwierdzenia, że obraliśmy słuszną drogę.”

Warto nadmienić, że Grupa Raben w corocznych badaniach satysfakcji Klientów bada obszar społecznej odpowiedzialności biznesu, pytając również o aspekt etyczny. W 2014 roku aż 91% odbiorców usług uznało, że pracownicy Grupy Raben działają etycznie.

Data publikacji: 2015-03-18

Powrót

Podstron: 1